vrijdag 2 oktober 2015

# Nature is not a place to visit, it is home.




" Eyes like a shutter - mind like a lens. " 

Iedereen kent het wel en iedereen maakt het wel al eens mee, dat je liever hebt dat de dag meteen stopt en je naar de volgende dag kan dromen.
Wel voor mij was deze dag niet anders, of toch niet tot op een bepaald moment.

Toen we begonnen aan de wandeling op dit mooie domein, voelde ik mezelf al helemaal anders dan toen ik vertrokken was.
De natuur had het helemaal van me overgenomen, en hoe verder we gingen hoe beter ik me ging voelen.

Tot we stop hielden op een geweldige plek, waar je kon genieten van een mooie zonsondergang.
Daar heb ik toch enkele uurtjes gestaan om foto's te nemen, maar ook puur om te genieten van alles rondom je.

Op zo'n momenten besef je dan ook dat niet altijd alles even slecht zal gaan, en dat soms gewoon de natuur je de rust kan geven die je op dat moment nodig hebt.
Dus ik weet heel zeker waar ik naartoe moet als de dag even tegenslaat :) 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten