donderdag 11 september 2014

# BSM



" Kies het interieur dat bij je past ... "
Het was al enige tijd geleden dat we eens op ontdekking konden gaan, om nog eens iets te doen waar we ons volledig konden op smijten, iets wat we met hart én ziel doen!
De eerste locatie waar we naartoe reden leek niet juist te zijn of kon de gps niet vinden, ik weet het niet, een beetje teleurgesteld en met een bang hartje reden we naar de volgende locatie.

Tot mijn grote spijt had hier iemand voor ons al binnen geweest, iemand die we kenden, dit was vond ik alles behalve aangenaam.
Want sinds bijna meer dan een half jaar ligt mijn hart in de urban exploring, iedere keer weer ben ik sprakeloos, van welke locatie dan ook.
Goed, we waren nu aanwezig en konden maar beter doen waar we voor gekomen waren.



Al snel vergat ik mijn gedachten en deed wat ik het allerliefste deed, eerste deel van het gebouw was helemaal afgebrand, ook een van de redenen waardoor ik het gebouw zo snel gevonden had, de laatste tijd gebeuren steeds meer en meer branden in leegstaande gebouwen, schandalig vind ik het persoonlijk, waar houden de mensen zich toch mee bezig tegenwoordig?



Eén van de dingen die ik graag had willen fotograferen in zijn geheel was onmogelijk, of toch voor mezelf, er stonden van onze voorgangers nog dingen in de weg waardoor dit niet kon, en zelf ben ik van het principe dat je alles laat staan hoe het is, dat je niks verplaatst, maar hoe dan ook, het was nu eenmaal zo, een jammere zaak.
Maar we liepen verder, heel erg lang hebben we hier niet rondgelopen, het was een drukke baan, hoorden mensen vanuit de tuin praten, vlakbij, en waren dus naar het einde toe een beetje op onze ongemakken, we gingen nog snel een ander deeltje binnen en vertrokken dan best tevreden richting huis!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten