zaterdag 10 januari 2015

# Chateau Venetia



" The most beautiful make-up of a woman is passion - Part 2 "

De eerste plek laten we achter ons om naar de volgende te gaan, deze had ik een tijd daarvoor bezocht en wist dus hoe deze in elkaar zat, het leek een beetje als thuis komen.
Deze plek gaf me een gevoel van rust.

Wat ik echt mooi vind aan deze plek kan ik heel moeilijk zeggen, iedere kamer heeft zijn eigen verhaal, en iedere keer is het opnieuw een ontdekking om uit te zoeken wat er zich allemaal heeft afgespeeld.

Ik had de dag voordien al een volledig verhaal in mijn hoofd om foto's tot leven te laten komen,
maar eenmaal je daar bent en alles vanuit je hoofd in realiteit moet omzetten is dat een volledig ander verhaal, er zijn zoveel kleine dingen waar je rekening mee moet houden.

Ondanks alles is deze uitstap ook een geslaagde uitstap geweest.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten