zaterdag 10 januari 2015

# Villa Bajazzo


" The most beautiful make-up of a woman is passion - Part 3 "  


Voor deze dag waren we aan de laatste plek gekomen, dit was eigenlijk niet onze eindbestemming, maar aangezien het winter is en het veel sneller donker is dan in de zomer moesten we iets zoeken wat dichtbij was.
Deze villa was onderweg terug naar huis dus gingen we hier nog snel even een kijkje gaan nemen.

Maar eenmaal daar toegekomen leek naar binnen gaan niet echt een optie.
De deur die we de eerste keer gebruikt hadden konden we deze keer niet gebruiken, daar stonden nu dingen voor zodat je niet binnen kon.

We hebben via elke mogelijke ingang proberen binnen geraken, maar bijna hadden we het opgegeven.
We probeerden nog één iets en dat was onze redding, eenmaal binnen was er daar al een volledig verhuis team bezig geweest en was de villa niet meer te herkennen zoals wij hem kenden.

We keken niet alleen maar rond om foto's te nemen, ikzelf wou ook eens kijken of de radio of de tv nog aanwezig was.
Door dat de radio daar stond kreeg dit ook de naam Bajazzo aangezien dit op de radio stond.
Maar al snel had ik jammer genoeg door dat ik die nergens meer ging vinden, en dan vraag je jezelf toch verschillende dingen af.

Ikzelf snap het niet, en ik denk dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.
Persoonlijk vind ik het heel erg jammer dat zo'n dingen gebeuren, maar da's niet het doel van onze uitstap en al helemaal niet van mijn blog :)

Ondanks deze ontdekking was het toch leuk om hier eventjes terug te komen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten