woensdag 23 juli 2014

# Ballhaus Grünau - Berlin




" When the music is over ... " 


Hier zijn we dan terug van weggeweest en eerst en vooral moet ik er nog een Berlijn-blog instoppen, eentje die we vergeten waren om eraan toe te voegen.
Ik kan jullie zeggen dat we Berlijn nog helemaal niet vergeten zijn en we er sowieso nog eens opnieuw naartoe gaan om nog meer dingen te ontdekken en te herontdekken, want ik weet dat er nog veel meer te zien valt dan hetgeen we nu al gezien hebben

Bij dit gebouw wou ik meteen naar binnen gaan, maar helaas, ik kan jullie nu al vertellen dat dit niet ging lukken en dat wisten we vrijwel meteen al toen we eraan kwamen, maar toch gingen we het proberen en liepen rond het volledige gebouw, overal zoeken naar een ingang, maar zoals ik waarschijnlijk al in een eerdere blog gezegt heb, de gebouwen in Berlijn houden mensen veel beter buiten dan hier bij ons, metalen platen voor de vensters, voor de deuren, ...



Maar ik wist wel zeker dat wanneer dit zo gedaan wordt de binnenkant er prachtig moet uitgezien hebben, hier gingen we dus wel met een enorme telleurstelling weg, want ik wou dit zo graag ontdekken, het gebouw was ook zo ontzettend groot en mooi van de buitenkant alleen al, maar helaas.



Bij de buitenkant hebben we ook verschillende dingen kunnen ontdekken, maar die dingen maakten ons steeds meer en meer nieuwsgierig, en de telleurstelling werd iedere keer groter doordat we toch nergens zouden binnen kunnen, buiten door op het dak te lopen en dan misschien nog niet naar binnen kunnen gaan, mijn gezonde verstand was al terug gekomen en hield ons tegen op een dak te lopen waar we waarschijnlijk toch zouden doorvallen.



Ondanks de tegenslag die we hier gehad hebben ben ik toch ontzettend blij dat we hier naartoe gekomen zijn, want ook al is de binnenkant voor ons nog steeds een groot geheim, zijn we blij dat we toch de buitenkant hebben kunnen zien en de achterkant van het gebouw, zo gaf het toch een beetje het gevoel dat we iets ontdekt hadden en op ontdekking konden gaan.




When the music’s over turn out the lights. 
For the music is your special friend, dance on fire as it intends. 
Music is your only friend, until the end. 
Until the end.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten