donderdag 23 oktober 2014

# Monastère les trois croix



" My imagination is a monastery, and I am it's monk ... "

Vandaag is het de dag, onze workshop fotografie waar we zo naar uitgekeken hebben.
Dat onze wekker daar zo vroeg voor moest afgaan namen we er met heel veel plezier bij,
want dit zou een leerrijke dag worden.

Dankzij Faan San & Abalone Urbex hebben wijzelf een geweldige groep op Facebook ontdekt,
eentje echt graag helpt en je dingen wil bijleren, hierbij nog eens bedankt voor de ongelofelijke dag die we dankzij jullie hebben mogen meemaken.
Ik gebruik de tips nu bij iedere urbex-trip en ben nu ook meer tevreden over mijn foto's en mijn frustraties zijn nu ook opgelost en ga iedere keer met een goed gevoel naar huis.

De dag zelf ben ik met een "leeg" hoofd begonnen en met een super vol hoofd terug naar huis gereden, maar het was het allemaal waard want we hadden echt nog heel veel te leren.
Ook nu hebben we nog veel te leren maar we zitten ondertussen wel al op de goede weg.
Na de workshop reden we naar een locatie om de theorie in de praktijk om te zetten, en dat lijkt makkelijker gezegd dan gedaan, want bij iedere foto moest ik weer nadenken over wat gezegd was, maar gelukkig was Faan nog naast ons om ons te helpen en bij te sturen.

De workshop heeft ons niet alleen maar geweldige dingen geleerd, ook hebben we geweldige mensen leren kennen, en daarom nog eens voor iedereen;
Dikke merci!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten