dinsdag 3 juni 2014

#




" My blog speaks for me " 

Tijd om een berichtje te richten aan degene die allemaal trouw mijn blog volgen.
Eén voor een wil ik jullie hiervoor bedanken, voor de complimentjes, de hulp bij het kiezen van foto's, tips over locaties, ...

Maar vooral bedankt aan degene die altijd overal mee naartoe gaat, die mij de kans heeft om die dingen samen te ontdekken, degene die mij het allermeest steunt in mijn hobby;
Nathan.

Mijn liefde voor de urbex bestaat nog niet zo lang, maar mijn liefde voor fotografie des te meer.
Vanaf het eerste gebouw tot nu laatste wat we nu gedaan hebben, kan ik maar één ding zeggen, dit stopt nooit, misschien worden de locaties iets moeilijker te vinden, zijn ze niet allemaal even spectaculair, stuk voor stuk vertellen ze een verhaal.

Dus bij deze;

Thank you guys ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten