maandag 30 juni 2014

# Süd-Bowling - Berlin




" Die glücklichen streiks ... "

We konden eraan beginnen, het was natuurlijk niet het allereeste dat op mijn lijstje stond om te bezoeken maar het stond er allesinds tussen, en aangezien we allemaal redelijk moe waren en dit het dichtste was, gingen we hier eerst en vooral naartoe, de auto in en richting Steglitz!


Op minder dan zes minuten tijd waren we er al, rapper dan gedacht en binnen geraken was ook makkelijker dan gedacht, snel even kijken of niemand in de buurt was, en hop, naar binnen.
Eerlijk gezegt moet ik zeggen dat ik wel een beetje telleurgesteld was in wat ik zag, ik had meer verwacht dat er echt nog iets te zien zou zijn van bowlingbanen, bowlingballen, kegels, ...


De bowling was heel donker waardoor de foto's ook niet goed gelukt zijn, ook de ondergrond was drassig, dus kijken waar je liep of je schoenen zaten onder, natuurlijk zijn we weer een ervaring rijker en konden we weer eentje van ons lijstje schrappen.


Een trapje naar boven nemen en daar zagen we wat waarschijnlijk de echte bowlingbanen moeten geweest zijn, maar veel schoot daar ook niet van over, de ingevallen plafond en de ingezakte vloer hield ons tegen om toch dat ietsje verder te lopen, ook daar super donker.




Ook stond er in de bowling een auto, natuurlijk helemaal roest maar dan vraag je je toch af hoe dat daar ooit is geraakt. 


En wanneer we de bowling verlieten zagen we toch één iets waardoor we konden zien dat dit ooit een bowling was geweest.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten