maandag 16 juni 2014

# The abandoned church



" So proud to present you ... " 

Mijn titel van de blog zegt eigenlijk al meer dan genoeg, want hier ben ik best wel trots op.

Gewoon door Hombourg rijden, je ogen openhouden en opeens zie je iets wat er verlaten/vervallen uitziet, en dan wil je nog maar één ding, en dat is het gaan ontdekken.
En als je ziet dat hier bijna nog niemand is geweest en dat je de locatie zelf gevonden hebt, zomaar toevallig, dan mag je toch best wel eens een beetje trots zijn, want volgens mij is dit toch het allerleukste aan de urbex, plaatsen vinden waar bijna nog niemand geweest is, waar bijna geen spoorte vinden is van vandalisme of krakers.



Eerder die dag was ik nog bezig dat ik er nog eens naar uitkeek om een locatie te vinden waar mijn mond echt van openviel, wel ik denk dat dit met deze plek toch gelukt is.

Want je loopt binnen zonder iets te verwachten en opeens is dit wat je te zien krijgt;






Buiten aan de kerk was nog een gebouw verbonden, wat daar de bedoeling van was weten we natuurlijk niet, maar ik liet mijn fantasie de vrije loop.

 



' The world isn't in your maps and books ... it's out there. ' 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten