maandag 16 juni 2014

# Treinstation


  
" Rechts stilstaan links inhalen ... " 

Hier zijn we weer met een nieuw avontuur en wat voor één, na een rit van bijna twee uur zijn we eindelijk aangekomen aan de plek waar ik niet van wist wat ik moest verwachten.
Dit maakt het natuurlijk spannend, en iedere minuut dichterbij de locatie, hoe meer spanning er bij mezelf te merken is.

Maar dit is iets wat we eerder probeerden in Melle, en het verschil met daar is dat ik hier wel onder de indruk was van wat ik zag, hier was iets te bezichtigen, iets wat niet alledaags is.


Terug een paar mensen tegengekomen op deze exploration, maar terug een vriendelijke hallo en ieder zijn eigen weg, toch nog steeds een ongemakkelijk gevoel als er nog andere mensen aanwezig zijn op de plek waar jij bent, maar ze zijn daar toch met hetzelfde doel als wij.
Heel veel kan ik hier natuurlijk niet over vertellen maar dit station lag niet op een mooie locatie, ook het uitzicht (volgens Nathan dan) was fenominaal.
Maar foto's zeggen meer dan duizend woorden.











Toen we dachten dat we alles gezien hadden gingen we nog één trein verder bekijken, met prikkeldraad voor het deurtje ...



De binnenkant van deze trein zag er vrij proper uit en aan de kaarsjes en wijnflessen te zien, denken we dat deze trein gebruikt wordt als deel van het café een beetje verder.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten